"barang delay peniaga on9 tak bagi tahu pada customer sebelum customer buat pembayaran berapa lama barang boleh dapat?"
orang mcm ni mmg susahkan.kalau kite diam, dia pon diam..bila kite mintak tracking number baru terkial2 nak explain kate barang belum sampai pd dia la baru lepas public holiday la...kalau kite x tanye xde pulak dia nak explain ke kita awal2...
bayar duit pagi khamis (20/12) last week, ingatkan boleh le dapat barang tu jumaat or sabtu..tunggu2 sabtu xde pon van pos laju kite pon pm dia dah pos barang ke belum, dia kate next week pos sebab barang minggu lepas dia dah submit, itupon nunggu kite tanye baru nak explain..x ke sakit hati???
ok isnin tiba..selasa lak cuti krismas, so rabu kite ingat dah boleh sampai le barang nye..then kite pm dia lagi, jawapannye mmg sangat menyakitkan hati, kite mintak tracking number tup2 dia kate barang x pos lagi sbb belum sampai kat dia lagi brg yg kite order tu, khamis or jumaat this week baru dia inform boleh pos atau tak...what the fishhh???
ehh!! kamu2 yg meniaga on9 boleh tak kalau customer u nak beli barang, boleh tak klu u explain dulu berapa lama boleh dapat itu barang? ini nak tunggu customer u tertanya2 baru nak explain..duit dah dapat..tapi barang x sampai2 lagi...haiyahhhh!!!!
memey la u x nipu, the problem now is, u tak explain berapa lama baru customer u boleh dapat barang yang dia order..itu saje.. sekian terima kasih..
p/s: haku pon niaga online gek tapi idak le peel gitu haku buat ke customer haku..~~sedihh!
No comments:
Post a Comment